



Witamy ! |
---|
|
Nieźle. Nity puściły?Staszzek napisał(a):Po rozebraniu okazało się że z tarczy od strony docisku zerwało i zmieliło całkowicie okładzine
Jesteś pewien, że nie założyłeś tarczy odwrotnie? Wysprzęglik działa dobrze?Po złożeniu pojawił się problem biegi wchodzą ciężko a wsteczny prawie wogule a tarcza ślizga jakby jej wogule nie było.
sledz napisał(a):Wysprzęglik nie podparty łapą automatycznie się zapowietrza
Nic nie zabezpieczałem. Podwiesiłem go, żeby nie wisiał na przewodzie i nie przeszkadzał w wyjmowaniu skrzyni.sledz napisał(a):jrzeuski ale ty chyba zabezpieczyłeś go tym drutem by nie wyskoczył jak cylinderek hamulcowy przecież max pól kilogramowy wysprzęglik nie urwie przewodu
Wydaje mi się, że używałem do tego klucz 12.sledz napisał(a):Nad pedałem jest śruba regulacji wysokości pedału ,,klucz chyba 17''wkręćcie ją o 2-3 obroty.
sledz napisał(a): Listek1212 jeśli łożysko hałasuje to znaczy że już go niema.
Listek1212 napisał(a):, przy okazji zrobię to łożysko.. mam tylko nadzieje że jeszcze ten miesiąc łożysko wytrzyma...
sledz napisał(a):Listek1212 napisał(a):, przy okazji zrobię to łożysko.. mam tylko nadzieje że jeszcze ten miesiąc łożysko wytrzyma...
Jakiś czas wytrzyma ,ale radziłbym ograniczyć wyjazdy,skończy się to przetarciem sprężyn docisku. I docisk pójdzie na złom.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość