| Witamy ! |
|---|
|
|

Wszystkie modele sprzęgów, w których wymaga tego konstrukcja łożyskowane są na łożyskach kulkowych.



hirek_gda napisał(a):Do upalania w terenie dalej polecają te chińskie, które mają łożyska kulkowe i raczej wiedzą, co mówią, bo doświadczenia im na pewno nie brakuje.
doświadczenie to pewnie i mają nie zaprzeczam ale tym razem się mylą
tam niema łożysk kulkowych są ślizgowe bo specjalnie rozbierałem żeby sprawdzić

jrzeuski napisał(a):(...)
W zestawie z Expedycji dalej nie ma segera na półoś, ale za to śruby mocujące są już drobnozwojowe i pasują do tarcz we Frotce, więc nie trzeba dokupować właściwych jak to miało miejsce w pierwszych seriach. O tym nie wiedzieli i szef porównywał śruby z mojego starego sprzęgiełka z nowymi, żeby się przekonać, że się różnią gwintem (...)


Rozebrałeś sprzęgiełko na części pierwsze? A po co? I jak tego dokonałeś? Wydłubałeś ten duży seger od strony piasty?



I to jest chyba jedyny klucz do sukcesu. Ja na razie bez kleju, ale chcę zobaczyć czy to nowe sprzęgiełko też się będzie odkręcać. Sprzęgiełka kupiłem rok temu, krótko przed zimą i upalałem raz czy dwa zanim spadł śnieg, ale wtedy się nie odkręcały. Przez całą zimę jak jeździłem na zapiętych też było OK. Problem się zaczął dopiero wiosną jak powróciło błoto a z nim większe siły na kołach.Arni napisał(a):Moje śruby wsadziłem na kleju.







Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości