przez Balkandriver » 13 maja 2011 18:45:47
Wszystko zależy od stanu powierzchni wewnętrznej wysprzęglika (tak to się fachowo nazywa), czy nie ma korozji, wżerów itd.
Ewentualnie przeleć cylinder drobniutkim papierem ściernym delikatnie, przemyj rozpuszczalnikiem, palcem rozprowadź płyn hamulcowy i złóż. Może pomóc. Jak nie, to również, podobnie, jak do pompy sprzęgłowej - nowy uszczelniacz tłoczka.
Sprawdź też szczelność manszety gumowej, ochronnej na wysprzęgliku, dziura w niej, czy pęknięcie powoduje wnikanie wody, błota, piachu i korozję na popychaczu.
Po złożeniu wszystkiego pamiętaj wyregulować sprzęgło śrubą przy pedale (jeśli trzeba).
Prawidłowo pedał sprzęgła musi być na równi z pedałem hamulca, nie wyżej i nie niżej.
BALKANDRIVER