| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					





oposs napisał(a):Pawel - Amor napisał(a):sprzęgiełka
...zamarzly, odkrec i zobacz czy nie masz zabitych smarem/lodem







szymon.ha napisał(a):Przy moście od troopera to bys mogl nawet chyba 33 włożyć, i most powinien dac radę.

  






Pawel - Amor napisał(a):...a ja zmotałem z 2,8 na 3,1... To tak po za tematem...

wikked napisał(a):nic jeszcze nie wyciągaj, rozepnij sprzęgi załącz 4x4 i się przejedź. Jak podczas jazdy auto dziwnie zacznie gonić to most. Wtedy dla 100% pewności podnieś przód (oba koła) i nie dopinając 4x4 załącz sprzęgi. Zacznij wtedy kręcić kołem (obojętne którym) i jeśli wyczujesz dziwne szarpnięcia to wyciągaj most dzwoń do Faziego albo Tood4 i most zamawiaj albo włóż od razu Troopera. Do odkręcenia masz belkę przedni wał (najlepiej od strony mostu) , zbić sworznie (x4), końcówki drążków, wyjąć półosie i już. 4 godziny roboty jak masz narzędzia.



brum napisał(a):Tak to jest właśnie przełożenie. Masz 5.13 czyli na zamówienie bo standard to było 4.88 a 5.13 to opcja wyposażenia. Ogólnie mówiąc masz trochę silniejsza ale za to wolniejsza Frotke niż te z 4.88


Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość