
Ważne, jak w każdym aucie, byś centrycznie ustawił tarczę względem docisku i koła zamachowego. Są do tego przymiary lub po prostu stary wałek z wieloklinem.Jak go wsadzisz w otwór wału, to resztę nasuniesz jak po palcu. Zobacz też, w jakim stanie masz płaszczyznę koła zamachowego, czy nie ma pęknięć i fioletowych spieków, oraz stan wieńca zębatego, za który zazębia się rozrusznik. Jak coś ma oznaki niedomagania, lepiej od razu wymienić, żeby nie targać skrzyni za chwilę ponownie.
Docisk należy dokręcać równomiernie po obwodzie.
Po wymianie i złożeniu całości może zajść przypadek, iż nie dasz rady wrzucić żadnego biegu. Don`t panic. Trzeba wyregulować śrubą przy pedale sprzęgła. Zmieniła się grubość tarczy sprzęgłowej i stąd to zjawisko.
Może ktoś coś jeszcze dorzuci.
Pozdrawiam
BALKANDRIVER