jrzeuski napisał(a):obstawiam kończącą się dwumasę.
Ten by tylko dwumasy obstawiał

. Najgorsze jest jednak to, że często ma racje
Jeżeli stuka, to trudno z tekstu wyczuć co - stukać może wiele rzeczy. Od zapieczonych/luźnych krzyżaków po dwumas i urwaną poduszkę. Dwumas ( pod warunkiem że nie padł jak mój ) wyczujesz przy gaszeniu lub gwałtowniejszych zmianach prędkości a poduszkę z kolei bardziej czuć przy ruszaniu. Jadąc po równym z miarę stałą prędkością poduszka specjalnie walić nie będzie.
Jeżeli zaś to nie jest na tyle stukanie lecz raczej rzężenie objawiające się przy pewnych obrotach i bardziej zależna od tego czy auto ciągnie czy raczej toczy się bardziej swobodnie, to szukałbym na łożyskach. Jeżeli sprawdziłeś wałki, mosty i jesteś ich pewien, to zostaje łożyskowanie skrzynki. Ja bym zerknął na początek na łożysko idące od wałka pędnego idącego od silnika.
Żeby jednak nie wchodzić w niepotrzebne wyjmowanie skrzynki, to weź zdejmij wygłuszenia z kanału i się przejedź kawałek. Może uda Ci się bliżej określić miejsce występowania problemu.