
Może w B wymiana mostu to pikuś, bo parę lat mniej się śruby zapiekały i pewnie mniej terenu widywały.
Witamy ! |
---|
|
Odoll napisał(a):A ten tekst mnie się podoba , muszę zapamiętaćdrech napisał(a):A jak masz niefarta to i palca wzłamiesz.
![]()
Odoll napisał(a):Ale i tak pomysł Jacka ze spuszczeniem oleju jest prostszy i szybszy od twojego "idealnego scenariusza" Gdybym musiał "na szybko" coś z wyciekiem z mostu kombinować do przeglądu to chyba bym rozważył opcję Jacka.
Semir napisał(a):W Sosnowcu jest firma Kragum dorabiają tam różnego rodzaju
uszczelniacze, uszczelki itd.
http://kragum.com.pl
RudeBoy napisał(a):W Agromie to tego na pewno nie kupi.
Bo to simer tylko do mostów GM.
http://mh.org.pl/product.php?id_product=14
RudeBoy napisał(a):W Agromie to tego na pewno nie kupi.
Bo to simer tylko do mostów GM.
http://mh.org.pl/product.php?id_product=14
A na resorze i sprężynie ma taki sam atak. Natomiast B ma zupełnie inny most i też bym podejrzewał, że również inny uszczelniacz.RudeBoy napisał(a):Bo to jest simer do A na resorze chyba.
RudeBoy napisał(a):nij mi po co dorabiać taki uszczelniacz
niki_htl napisał(a):hmmm i co teraz? RudeBoy te dwa linki które podałeś mają różne rozmiary, zauważyłeś? a szukam na forum i wszyscy piszą o frocie A , nie wiem co teraz, mam po niedzieli parę dni wolnego, chyba rozbiorę, pomierzę i będę coś szukał...tylko nie chciałbym żeby przez te parę dni frota przestała na kanale bo będzie
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość