
Witamy ! |
---|
|
adrianee36 napisał(a):jak juz cos strzela to łozysko w kole sie wystrało, mnie od pierwszego strzału udało sie zrobic 280km potem laweta. a ustawia sie koło talezowe do ataku, nie odwrotnie...
RudeBoy napisał(a):oj strzelac mogą równiż:
- łożyska na ataku
- rozpiżdżone tarczki LSD
adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):oj strzelac mogą równiż:
- łożyska na ataku
- rozpiżdżone tarczki LSD
no łozyska to wiadomo ze moga strzelac , ale jak nie ma luzu na ataku to nie powinno sie nic dziać , pozatym to sie zadko sypie.
a tarczki LSD ? nie słyszałem, one sie konczą i koniec, i mamy most bez blokady.
szymon.ha napisał(a):Jak bede miał potzrebę zmiany to pewnie kupię w internecie, a tak awaryjnie wezmę cos najtanszego.
Bo można założyć łożysko bez uszczelniacza?
szymon.ha napisał(a):Uszczelniacze kupiłem po 12zł sztuka, ale co do tego przetłoczenia to ono musi byc takie większe? Bo ogólnie to każde łożysko co widziałem ma podtoczenie, ale jakie duże ono musi być?
ozi777 napisał(a):Panowie a w pompie vacum mamy jakieś oringi. Simmeringi? 2.3td. Bo rozebralem moją bo ciekla gdzies na laczeniu z alternatorem ale w środku zadnych uszczelnień?
ozi777 napisał(a):Panowie a w pompie vacum mamy jakieś oringi. Simmeringi? 2.3td. Bo rozebralem moją bo ciekla gdzies na laczeniu z alternatorem ale w środku zadnych uszczelnień?
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość