Witamy ! |
---|
|
Semir napisał(a):..... Problem jest też z filtrem do skrzyni, bo nie ma zamiennika i koszt to 970 zł bo i ja szukałem i kiedyś znajomy warsztat też, niby na allegro są jakieś od 50 zł ale jak kiedyś sprawdzałem to ciort to wie.
Semir napisał(a):... olej do automatu ATF III ..... ten co powinien ok 30 zł/l wchodzi
eric napisał(a):O tym filtrze mówisz?
http://www.midparts.com.pl/pl/p/4L30E-F ... -ISUZU/919
eric napisał(a):Mobil 320 litrowa butelka 26zł
Czasem można trafić 4 litry za 90zł
eric napisał(a):Moim zdaniem automatu nie nadaje się się do auta wyprawowego ponieważ:
- nie można holować na większe odległości
Semir napisał(a):eric napisał(a):O tym filtrze mówisz?
http://www.midparts.com.pl/pl/p/4L30E-F ... -ISUZU/919
Tak chyba o tym kiedyś kupiłem i okazało się, że nie pasuje lecz to było już jakiś czas temu i jak szukałem to tylko serwis.
Semir napisał(a):eric napisał(a):Moim zdaniem automatu nie nadaje się się do auta wyprawowego ponieważ:
- nie można holować na większe odległości
Z tym holowaniem to jest różnie bo nawet ktoś na forum mi mówił i jakiś mechanik, że na N da się holować i lepiej jeszcze reduktor też dać na N, nigdy do końca nie byłem do końca pewny jak jest na prawdę, raz holowałem swoją frotkę nie całe 5 km jak mi padło stare koło na wale korbowym.
Samo ustawienie N w skrzyni nie wystarczy, bo wał dalej będzie kręcił trybami. Przestanie dopiero wtedy jak się reduktor odepnie od skrzyni, co ma miejsce właśnie w położeniu N lewarka reduktora. Tylko nie wiem czy w B tak się da, bo tam jest ta głupia blokada dźwigni.Semir napisał(a):eric napisał(a):Moim zdaniem automatu nie nadaje się się do auta wyprawowego ponieważ:
- nie można holować na większe odległości
Z tym holowaniem to jest różnie bo nawet ktoś na forum mi mówił i jakiś mechanik, że na N da się holować i lepiej jeszcze reduktor też dać na N, nigdy do końca nie byłem do końca pewny jak jest na prawdę,
eric napisał(a):Ten pasuje. Nie pasuje natomiast ten od omegi. Było na forum ze ma byc ten biały
Leniwego miałeś mechanika
eric napisał(a):Jak daje się reduktor na N?
Semir napisał(a):Jak założysz nowe sprzęgło to pewnie na długi czas będziesz miał spokój i wiesz, że masz nowe a to chyba pewniejsze rozwiązanie.
eric napisał(a):Moim zdaniem automatu nie nadaje się się do auta wyprawowego ponieważ:
- nie zapalisz na pych
- nie można holować na większe odległości
- problem z serwisem z granicą
- przełączniki trybu sport i zima
Semir napisał(a):lepiej jeszcze reduktor też dać na N, nigdy do końca nie byłem do końca pewny jak jest na prawdę, raz holowałem swoją frotkę nie całe 5 km jak mi padło stare koło na wale korbowym.
brum napisał(a):skoro w PL takie ceny to poszukaj na ebay. popatrz też na sprzęgło Troopera.
brum napisał(a):i jeszcze trzeba zmienić ECU ....
eric napisał(a):A tego pewien nie jestem.
brum napisał(a):eric napisał(a):A tego pewien nie jestem.
automat komunikuje się z ECU swoim sterownikiem, jak nie będzie komunikacji to skrzynia będzie w trybie awaryjnym.
ja mam ECU z AT ale wystarczyło dać jeden kabel do masy i komp widzi MT. Tylko że ja mam silnik Opla.
Edi066 napisał(a):Witam.
Mam do wymiany sprzęgło w moim Rodeo 3,2 V6.
Cena nowego - ok 2000 zł (komplet).
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość