Witamy ! |
---|
|
bezduszny napisał(a):przed zalaniem zrób płukanie mostu, bo po minerale może być trochę osadów
i jak już to kupuj olej bez dodatku LSD a dodatek oddzielnie
różnicę zauważysz
rebelmen napisał(a):co jest grane?
Tak, ale tylko do pewnej temperatury. Zobacz, że dodatki z MOS2 do zmniejszania tarcia są zakazane do LSD. Właśnie z powodu braku właściwości wiskotycznych.RudeBoy napisał(a):Jacuś jest dokładnie odwrotnie. Dodatek do LSD to jest dodatek zmniejszający tarcie a nie zwiększający
Z łezką w oku wspominam jazdę po rondachDlatego jak nalejesz zwykłego oleju bez dodatku to LSD robi aż za bardzo i dyfer strzela...
I dlatego mogliby publikować zalecane wartości wskaźnika lepkości.Sukcesem jest znalezienie kompromisu.
Ja chyba też tak zrobię, ale po co 75W140?Dla tego przy następnej wymianie kupuje olej bez dodatku 75W140 i będę dodawał dodatek po trochę i sprawdzał jak się most zachowuje....
jrzeuski napisał(a):Dyfra nie musisz płukać przy wymianie oleju, ale jak już się upierasz, to użyj nafty i zrób na tym parę kilometrów.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość