przez jrzeuski » 29 paź 2012 10:41:37
Samodzielna wymiana mostu nie przedstawia żadnych trudności poza odkręcaniem zapieczonych śrub. Ale sprawdź najpierw czy ten zapasowy most ma takie same przełożenia jak ten co padł (co właściwie mu się stało?).
Instrukcja w skrócie:
- odkręcić wał od mostu
- odkręcić amortyzatory od mostu,
- odkręcić resory od mostu
- odłączyć przewód hamulcowy od mostu
- wyciągnąć most spod auta
- zamontować nowy most w analogiczny sposób. Ewentualnie przełożyć hamulce, jeśli nowy ich nie ma. Zdjęcie bębna może wymagać użycia młotka.
Autor postu otrzymał pochwałęNo mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.