przez jrzeuski » 20 sie 2012 09:29:02
Kątowi rampowemu to ani trochę nie przeszkadza, bo Frota łamie się na przednich drzwiach a tam wał jest jeszcze w ramie. Natomiast taka wymiana bardzo pomaga krzyżakom, zwłaszcza jak Frota była liftowana i przy wykrzyżu kąt ich pracy może osiągać wartości graniczne w wale dwuczęściowym.
Pewien problem może być w przypadku silników benzynowych (2.4 i 2.2), bo rolę tłumika drgań skrętnych musi przejąć tarcza sprzęgła (czyli musi być w wersji ze sprężynami). Frota 2.3 ma koło dwumasowe, które pełni tę funkcję, więc spokojnie łącznika można się pozbyć.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.