Witamy !



[A] tylny most z B do A

Re: tylny most z B do A

Postprzez brum » 12 lip 2012 20:56:35

Galus napisał(a):A powiedz mi Dawid jak założę z większym przełożeniem czyli 5.13 to Frotka będzie szybsza na czarnym ale za to słabsza jak bym miał parę kucy mniej.


5.13 było tylko w Sporcie A, czyli to już odpada bo się tego nie opłaca zakladać(chodzi o przód)
Przełożenie im dalej od 1 tym auto jest wolniejsze ale silniejsze. Im bliżej 1 tym auto szybsze ale słabsze. Do terenu stosuje się wolniejsze.



Jedyne sensowne przełożenie to 4.77 z B 2.2i. Sprężyny, amortyzatory, szczęki, klocki pasują z A. Tylko trzeba spawać i najlepiej to zrobić na moście czyli dospawać mocowanie środkowego drążka. A najlepiej to most z A, bo podobno LSD jest lepsze niż w tym z B.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: tylny most z B do A

Postprzez Trzeci » 12 lip 2012 20:57:46

mosi napisał(a):
Trzeci napisał(a):i czym większe przełożenie tym gorzej w teren... :boss: :boss:

:pomidor: czym większe tym lepiej w teren
poza tym 5.13 jest tylko w sporcie A


Chodziło mi że łatwiej ukręcić, ale mogę się mylić
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: tylny most z B do A

Postprzez Galus » 12 lip 2012 21:14:26

Ale jak dam z tyłu most o takiej frotki jak mam teraz czyli4.88 a przód od B czyli 4.77 to nic nie po ukręcam przy zapiętym napędzie bo będzie różnica w obrotach przedniej a tylnej osi.
Co do spawania. Czyli nie spawać 2 prowadzeń do ramy dla mostu od B, tylko w moście do główki dorobić jedno prowadzenie od swojego most. A główka mostu nie jest przypadkiem żeliwna, a to się nie bardzo chce spawać.
"Nigdy nie bój się próbować czegoś nowego. Pamiętaj - amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica..."
vel: Sinner
"Wszyscy wiedza, ze czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, ze się nie da, i on właśnie to coś robi"
Albert Einstein
Galus
Nałogowiec
Nałogowiec
 
Posty: 343
Obrazki: 0
Dołączył(a): 10 lip 2011 20:00:15
Lokalizacja: Lubsko Lubuskie
Pochwały: 1
Województwo: Lubuskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: tylny most z B do A

Postprzez Trzeci » 12 lip 2012 21:22:34

A co do spawani żeliwo to sie spawa tylko innymi elektrodami i jest to droższe.
Ostatnio edytowano 12 lip 2012 21:24:27 przez Trzeci, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: tylny most z B do A

Postprzez brum » 12 lip 2012 21:23:17

Galus napisał(a):Ale jak dam z tyłu most o takiej frotki jak mam teraz czyli4.88 a przód od B czyli 4.77 to nic nie po ukręcam przy zapiętym napędzie bo będzie różnica w obrotach przedniej a tylnej osi.

przy zapiętym napędzie 4x4 pomiędzy przodem i tyłem niema różnicy. Kręcą się z tą samą prędkością tzw. na sztywno.


Galus napisał(a):Co do spawania. Czyli nie spawać 2 prowadzeń do ramy dla mostu od B, tylko w moście do główki dorobić jedno prowadzenie od swojego most. A główka mostu nie jest przypadkiem żeliwna, a to się nie bardzo chce spawać.

nie do gruchy mostu, do rur w których idą półosie zrobić coś takiego / \, a u góry mocowanie dla drążka.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: tylny most z B do A

Postprzez Trzeci » 12 lip 2012 21:26:54

brum napisał(a):przy zapiętym napędzie 4x4 pomiędzy przodem i tyłem niema różnicy. Kręcą się z tą samą prędkością tzw. na sztywno.

Na sztywno kręcą się wały ale koła z 4,77 będa kręcic sie szybciej niż 4,88 i będzie problem
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: tylny most z B do A

Postprzez brum » 12 lip 2012 21:28:28

Jeśli by się wiedziało jak używać to nic się nie stanie :wink:
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: tylny most z B do A

Postprzez Trzeci » 12 lip 2012 21:40:13

Pewnie tak tylko w błocie i śniegu bo piach już kłopot
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: tylny most z B do A

Postprzez Gruby » 15 lip 2012 21:30:13

Do przespawania jest wszystko, kompletnie nic nie pasuje. Mocowanie amorków, podkładki sprężyn, mocowanie drążka panharda, WSZYSTKIE mocowania drążków (nie tylko środkowy). Zasadniczo z przednim jest łatwiej.
Gruby
 

Poprzednia strona

Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron