Witamy ! |
---|
|
sylwian70 napisał(a):listek1212 pisze o uszczelniaczu ale nie wie o jakim-uszczelniacz zwrotnicy od strony mostu tylko w oryginale nikt nie robi zamiennika.Uszczelniacz który jest w zwrotnicy ma za zadanie aby woda (syf)nie przenikała przez szczeline między półosią a trzpieniem zwrotnicy i lasowała kolejno smar w łożysku igiełkowym ,dalej smar w sprzęgiełku i przez otworki w śrubie która trzyma łożyska paprała smar łożysk głównych.Drugi uszczelniacz to uszczelniacz piasty i z tym nie ma problemu dostępny od ręki i to za ..grosze..
sylwian70 napisał(a):cytat ..listek1212 Po zmierzeniu okazało się, że jest dostępny uszczelniacz w takim samym rozmiarze tj: 30x37x4, mam nadzieję że podejdzie i rozwiąże w końcu problem korodujących łożysk..koniec cytatu.. Myślę że ten wpis nas zamotał jeśli dobrze pamiętam to uszczelniacz o tych wymiarach nie podejdzie bo nie będzie miejsca gdzie można by go wcisnąć.Ale byłoby to ciekawe rozwiązanie gdyby jednak dało się go wcisnąć i to nowatorskie rozwiązanie może być
Listek1212 napisał(a):...majstrowi na zakład PIP-a się wdarła, kontrolę miał i auta nie skończył
JJKILLER napisał(a):Listek1212 napisał(a):...majstrowi na zakład PIP-a się wdarła, kontrolę miał i auta nie skończył
Czyżby jakiś niezadowolony klient nasłał kontrolę
jrzeuski napisał(a):Ja brałem od Sebola. Używki, ale wyglądają jak nówki.
FROTERKA napisał(a):Jak Wy wciskacie 15 tam, gdzie ma być 8??
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość