brum napisał(a):A ja bym wsadził mosty od B, silnik V6 i jeździł. Wg mnie warto.
demokracja


Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):A ja bym wsadził mosty od B, silnik V6 i jeździł. Wg mnie warto.
chudyy1 napisał(a):Wg mnie nie warto
przemia napisał(a):Po raz kolejny krew mnie zalewa jak widzę że szum jest wypowiedzi i propozycji od osób które nie miały z tematem w życiu styczności.
Próbowałem założyć most z B do sporta A 2.0. Nie rób tego!
Nie polecam!!!
chudyy1 napisał(a): Moim zdaniem sport nie jest dobrym pomysłem na bazę, bo prędzej czy później (a raczej prędzej) zostanie z bazy tylko rama i blacha. Ot - moje zdanie.
jar76 napisał(a): Po prostu dosyć mam opini, że frontera to nie terenówka, mówionych przez gości z nissanów i jeepów... i długo wymieniać. W błocie można jeździć nawet kaszlakiem.
Sport 2.0 po 95r. (z nowym silnikiem) już chyba miał most 9HA jak Frotki Long i skrzynię MUA (reduktor osobno). Chudy, ty miałeś taką Frotkę, więc jak to jest?przemia napisał(a):Co prawda podobno są 2 rodzaje mostów w spocie A, uważam że to kwestia kombinacji poprzednich użytkowników.
To wszystko chyba też dotyczy tylko Sport A 2.0 przed 95r. (na resorach z tyłu). W Sporcie A 2.8 na sprężynach most z B jest praktycznie plug'n'play (i w Longach też), ale półosie trzeba założyć swoje (wspomniana kwestia długości wahaczy). Kielichy z B są takie same jak w moim Longu (wymieniałem) i średnice półosi też są identyczne (28 albo 30mm, nie pamiętam teraz dokładnie).W moim przypadku most z B okazał się 3cm dłuższy niż z A. Trzeba było przespawać blachy.
Jednocześnie oczywistym okazało się że półosie będą za długie o 1,5cm(zapytajcie tomiego co oznacza niedopasowanie długości półosi...).
Zresztą kielichy z B są większe niż w A. Półosie wewnętrzne są prawie 30% cieńsze w A niż w B(zewnętrzne zresztą też) więc zakładanie długiej czy krótkiej półosi z A do mostu z B można sobie wybić z głowy - również dlatego że w A są krótsze.
jrzeuski napisał(a):Sport 2.0 po 95r. (z nowym silnikiem) już chyba miał most 9HA jak Frotki Long i skrzynię MUA (reduktor osobno). Chudy, ty miałeś taką Frotkę, więc jak to jest?przemia napisał(a):Co prawda podobno są 2 rodzaje mostów w spocie A, uważam że to kwestia kombinacji poprzednich użytkowników.
Czyli skrzynia dalej MSG. A most? Ten sam co wcześniej czy już ten co w Longach? Chociaż 5.13 chyba nie występowało w mostach 12HA.chudyy1 napisał(a):miałem 95-98 - skrzynia i reduktor są razem.
jrzeuski napisał(a):Czyli skrzynia dalej MSG. A most? Ten sam co wcześniej czy już ten co w Longach? Chociaż 5.13 chyba nie występowało w mostach 12HA.chudyy1 napisał(a):miałem 95-98 - skrzynia i reduktor są razem.
Cały czas się zastanawiam czy jakby wymienić wahacze na dłuższe (takie jak we Frotkach po 95r.) to dłuższe półosie by podeszły. Wydaje mi się, że powinny i do tego rozstaw kół wzrośnie.chudyy1 napisał(a):półosie innej długości niż w modelach do 95 roku... masakra
jrzeuski napisał(a):Cały czas się zastanawiam czy jakby wymienić wahacze na dłuższe (takie jak we Frotkach po 95r.) to dłuższe półosie by podeszły. Wydaje mi się, że powinny i do tego rozstaw kół wzrośnie.chudyy1 napisał(a):półosie innej długości niż w modelach do 95 roku... masakra
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość